Cykelutflykt!<3

Hade cykelutflykt idag! Det var skiiiiiit kul! Vi skulle cyklade till mälaren. Man fick bada där också men jag gjorde inte det. Jag spelade kubb och åt korv och gungade lite. Sen var jag tvungen och gå på BAJAMAJA! Jag hatar bajamaja dom är så himla äckliga och det stinker! Men vad ska man göra jag vill inte kissa i skogen direkt, man fick inte ens göra det! Sen när alla gick ner och badade spelade jag och Ida kubb (Ida är min klasskompis) Jag vann två gånger och hon vann en gång! :) Men nu ska vi cykla hem. *PUST* Jag är alldeles slut! Vi fick jobba efter vi kommit hem! :( :( :@  Måste fröken tvinga oss att jobba efter allt cyklandet som gjorde oss alldeles trötta! Nä nu går jag inte med på det här! Lärarna måste.... Ne nu måste jag ta det lungt! Men ses/gabbicarro/Carro<3


Kommentarer

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kommer du komma tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0