Lillsjöskolansdag!^^

Hej!
Idag har jag faktiskt varit i skolan!
Det var Lillsjöskolansdag!^^
Då skulle barnen baka!
F-1 skulle baka 10 småkakor.
2-3 skulle baka 10 bullar.
4-5 skulle baka 10 muffins eller sockerkaksbitar.
Sen på dagen skulle vi lära folk olika spel!
Jag skulle lära dom ''Tangram''
Sen klockan 10.50 skulle jag, Gabbi, Jessi, Filippa och Ida Sjunga solo två låtar! xD
Efter gick jag, Marina och pappa och köpte fika!
Vi åt fika medans briljantens 2-3 sjöng!
Leon stod där också och han tittade på mig typ hela tiden!^^
Jag tittade såklart då också, mihi!^^
Men jag vet inte riktigt om han gillar mig, han gillar ju Inken så. :(
Men man ska aldrig je upp dom kanske gör slut nån gång! :)
Fast då blir jag bara glad för då kanske det är min tur!
Men jag ska vara glad så länge jag lever!
Me ha det bra// Bästa Carro i världen!




Datum 8/5-2010

Kommentarer
Postat av: Josephine

När kommer du hem idag? :) ♥ ♥ ♥

2010-05-09 @ 11:46:46
URL: http://jollepic.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kommer du komma tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0