Lite om dagen 2/8

Hej det är Carro!
Idag har jag varit i skolan. Jag har haft musikalträning engelska och så har jag ritat lite men jag börjar först med musikalen. Jag spelar en roll som heter Sara. Musikalen är sen för släkten och några vänner. Men man var tvungen att maila hur många man skulle vara. Nu på Engelskan hade vi läxförhör. Jag tror jag hade alla rätt. Orden var
1. Lekpark= Playgruond
2. Hejdå= Bye
3. Älska, tycka om= Love
4. vinka= Wave
5. Gunga= Swing
6. Skrik= Shout
7. Lycka till= Good luck
Jag hade ett ord till men kommer inte ihåg vad det var för ord. Men jag tror jag kommer ha alla rätt. Jag håller på att rita två mangor. En kille och en tjej. Till lunch åt vi fisk och potatis och på rasten spelade jag och min kompis fotboll. Det var såklart andra med också. Men nu när det ringer in ska vi jobba. När vi ha jobbat lite skulle vi sjunga sånger som vi ska sjunga på skolavslutningen. Men ha det så trevligt!<3

Här kommer en bild på mig!<3


                  
Puss Carro<3

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det fick jag haha! xD

Det var kul fast det luktade nog inte så gott! XS haha<333

2011-02-09 @ 20:02:22
URL: http://caia.blogg.se/

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kommer du komma tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0