Grönalund!

Hej!
Idag har jag varit på grönalund! Jag åkte Rock-Jet, Pop-Expressen, Vilda Musen, Blå Tåget, Bläckfisken, Kvasten, Kärlekstunneln, Kättingflygaren, Lilla Fritt Fall, Lilla parisehjulet, Nyckelpigan, tivolitrucken med Zamuel, jag gick lustiga huset också. Jag åkte dom karusellerna. Bara så du vet förra året var jag sur på mig själv! Jag var bara 138 cm då! Nu är jag 143 tror jag! Jag får åka ALLT på grönalund nu!!! Nästa gång SKA jag åkta Insane, Jetline, Fritt Fall Tilt och Extreme också!// Från bästa Carro<333



Datum 1/5-10

Kommentarer
Postat av: elin

vare kul på grönan? :)

2010-05-04 @ 14:34:35
Postat av: anna

kul kul

2010-05-04 @ 19:48:34

Skicka kommentaren här:

Namn:
Kommer du komma tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0